Verzending & Retourneren

Bij HairGrowth Solutions zetten we ons in voor een helder en betrouwbaar proces, van bestelling tot levering en eventuele retourzending. Hieronder vind je alle informatie over ons verzend- en retourbeleid.

Verzending van je bestelling

Bestellingen worden verzonden zodra de betaling succesvol is verwerkt. Ons magazijn, gevestigd in Nederland, is operationeel op werkdagen. Bestellingen geplaatst in het weekend of op officiële feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Verzendkosten

Wij verzenden naar Nederland en België. De vaste tarieven zijn als volgt:

  • Nederland: € 6,95
  • België: € 9,95

De verzendkosten worden automatisch berekend en weergegeven in de checkout op basis van je bezorgadres.

Bezorgadres

De verantwoordelijkheid voor het correct invoeren van het bezorgadres en het tijdig afhalen van de bestelling bij een afhaallocatie (indien van toepassing) ligt bij jou als ontvanger.

Volg je bestelling

Zodra je pakket is overgedragen aan de bezorgdienst, ontvang je automatisch een e-mail met een Track & Trace-link. Via deze link kun je de voortgang van je zending nauwkeurig volgen. Signaleer je een probleem in het bezorgproces? Informeer ons hier dan tijdig over, zodat we met je mee kunnen kijken en een eventuele retour van het pakket kunnen voorkomen.

Niet op voorraad?

Producten die niet op voorraad zijn, kunnen niet besteld worden. Dit voorkomt teleurstelling en onduidelijkheid over levertijden. Zodra een product weer beschikbaar is, wordt dit direct zichtbaar gemaakt in onze webshop.


Retourneren

Mocht een product onverhoopt toch niet de juiste match zijn, dan is dat geen enkel probleem. We helpen je graag met een zorgeloze en duidelijke retourprocedure.

Ons retourbeleid

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Na deze annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product(en) retour te sturen.

Om het proces soepel te laten verlopen, vragen we je de volgende voorwaarden in acht te nemen:

  • De producten dienen ongeopend, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele, ongeschonden staat te zijn.
  • Hygiëneproducten (zoals onze shampoos, conditioners, serums, de haarborstel en de dermaroller) kunnen uit hygiënisch oogpunt niet worden geretourneerd.

Twijfel je of je product in aanmerking komt voor retour? Neem gerust even contact op met onze klantenservice.

Hoe werkt het retourneren? Een eenvoudig stappenplan

Stap 1: Meld je retour aan

Stuur een e-mail naar onze klantenservice op info@hairgrowthsolutions.nl waarin je aangeeft welk(e) product(en) je wilt retourneren. Vermeld hierbij alstublieft je ordernummer.

Stap 2: Je pakket retour zenden 

Na je aanmelding ontvang je retour instructies. Je kunt je retourpakket vervolgens afgeven bij een pakketpunt naar keuze.

Stap 3: Verwerking en terugbetaling

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, sturen we je een bevestiging. Het aankoopbedrag van de geretourneerde producten wordt uiterlijk binnen 30 dagen teruggestort.

Kosten

Conform onze voorwaarden zijn de kosten voor zowel de oorspronkelijke verzending als de retourzending voor rekening van de klant.